Zeer goede vindbaarheid
Laten we niet doen alsof het er in verzekeringsland anders aan toegaat. Een kritische noot is dan ook zeker nuttig wanneer je de uitkomst van zo’n ‘onafhankelijk onderzoek’ leest over het surfgedrag van ondernemers die op zoek zijn naar een AOV. Vooral als aovXL niet eens als partij opgenomen is in het onderzoek. En dat terwijl we al jaren structureel op de eerste pagina in Google staan als je zoekt op ‘AOV’. Dan vraag je jezelf toch wel af hoe objectief deze test was. Zeker als blijkt dat de deelnemende ondernemers het er allemaal over eens zijn dat de vindbaarheid van de website heel belangrijk is. Nou, veel vindbaarder dan aovXL wordt het niet!
Waar ben jij in dit onderzoek?
Om de geloofwaardigheid van een onderzoek te vergroten, is een representatieve steekproef van groot belang. De vraag is daarbij of 40 ondernemers in een 2 uur durende test representatief genoeg zijn om iets te zeggen over alle ondernemers van Nederland. Want jij was niet bij die groepsdiscussie, terwijl je toch echt wel een mening hebt over arbeidsongeschiktheid, de risico’s die je loopt en de premie die je betaalt. Kortom: jij weet precies waar je op gaat vergelijken als het om een AOV gaat. Daarom pas jij prima bij aovXL. Samen gaan we voor de beste voorwaarden en de beste prijs. Laat die onderzoekers maar wenselijke resultaten tevoorschijn toveren.